Služba servisa

Sukladno zahtjevima sustava upravljanja kvalitetom ISO 9001:2000 uloženi su značajni napori u formiranje efikasne servisne službe, koja brzo reagira na svaki zahtjev korisnika u garantnom roku, ali i izvan njega. Na taj način kupci strojeva i opreme dobivaju maksimalno kvalitetnu podršku u otklanjanju zastoja do kojih može doći uslijed kvarova u životnom vijeku stroja i jača međusobno povjerenje između korisnika i proizvođača.

Postprodajna i servisna podrška dostupna 24/7

Za sve RASCO uređaje osigurana je post prodajna i servisna podrška, dostupna 24/7, originalni rezervni dijelovi za sve proizvode osigurani su minimalno 10 godina, a savjetodavnu prodajni tim dugotrajnim iskustvom u prodaji strojeva na raspolaganju je za sve upite vezane na uređaje.

Radnici zaposleni u servisu dugogodišnji su zaposlenici tvrtke, koji su tijekom zaposlenja prošli kroz sve faze proizvodnje i vrsni su poznavatelji funkcionalnosti strojeva i opreme koje proizvodi tvrtka RASCO d.o.o. Svake godine prolaze razne vidove tečajeva i obuke, od treninga komunikacijskih vještina u ophođenju s klijentima, do stručne izobrazbe u specifičnim zahtjevima svojeg zanimanja.

Servisna služba opremljena je svim potrebnim uređajima za intervencije na terenu, pokretnom radionicom i vozilima kojoma mogu doći do korisnika u bilo kojim vremenskim uvjetima.

Web Hosting Cheap Web Hosting PayPal Hosting