Podrška

Čak i najbolji strojevi ponekad otkažu poslušnost. No mi smo ovdje kako bi to spriječili. Ako i dođe do kvara, naša je misija osigurati brz popravak.

Kako bi bili sigurno u našu predanost, dajemo vama, našim kupcima i partnerima sljedeće obećanje: napraviti ćemo sve kako bi vaš RASCO uređaj popravili u najkraćem mogućem roku, bez obzira na troškove koje moramo preuzeti, bez obzira što je potrebno učiniti, bez obzira na prepreke koje stoje pred nama.

Post-prodajna i servisna podrška dostupna 24/7

Za sve RASCO uređaje osigurana je post prodajna i servisna podrška, dostupna 24/7, originalni rezervni dijelovi za sve proizvode osigurani su minimalno 10 godina, a savjetodavnu prodajni tim dugotrajnim iskustvom u prodaji strojeva na raspolaganju je za sve upite vezane na uređaje. Naša podrška kupcima organizirana je kako bi kupcima pružila cjelokupnu uslugu potrebnu nakon kupnje uređaja. Od savjeta, terenskog servisa do rezervnih dijelova, naši stručnjaci s dugogodišnjim iskustvom u podršci kupcima spremni su na sve vaše upite.

Svi suradnici u odjelu Podrške kupcima su tijekom svoje karijere u RASCO-u prošli kroz sve faze proizvodnje i vrsni su poznavatelji funkcionalnosti RASCO-ovih strojeva i opreme. Svake godine prolaze razne vidove tečajeva i obuke, od treninga komunikacijskih vještina potrebnih za uspješne odnose s kupcima, do stručne izobrazbe u specifičnim zahtjevima podrške našim kupcima.

Naša podrška kupcima ne staje na direktnom servisu. Posebna skupina naših servisnih stručnjaka obrazuje servisno osoblje naših partnera diljem Europe, kako bi se osigurala ista razina usluge u svakoj zemlji diljem Europe.

Web Hosting Cheap Web Hosting PayPal Hosting