POSTPRODAJNA PODRŠKA

Svaki RASCO proizvod dolazi s brzom i pouzdanom postprodajnom podrškom.

Za uspjeh tvrtke RASCO ključna je stalna usmjerenost na podršku kupcima i partnerima tijekom cijelog životnog ciklusa proizvoda. RASCO-v sustav osiguravanja rezervnih dijelova organiziran je na način kako bi omogućio vašoj RASCO opremi besprijekoran rad s minimalnim zastojima.

MI SMO TU DA VAM POMOGNEMO

U RASCO-u razumijemo važnost zadovoljstva kupaca, održavanja lojalnosti i ponovne suradnje. Ako naiđete na bilo kakve probleme ili imate pitanja u vezi s našim proizvodima ili uslugama, mi smo ovdje da vam pomognemo na svakom koraku.

SLUŽBA ZA KORISNIKE

Za trenutnu pomoć, kontaktirajte našu službu za korisnike putem telefona! Obratite se našem iskusnom timu visoko obrazovanih stručnjaka telefonski za trenutnu pomoć. Oni su predani pružanju personaliziranih rješenja posebno prilagođenih vašim potrebama. 📞 Kontaktirajte nas: +385 48 883 112

E-MAIL PODRŠKA

Pošaljite nam e-mail sa svojim upitom ili problemom za brzu i sveobuhvatnu podršku! Ako imate pitanja ili naiđete na problem, slobodno nam se obratite putem e-maila. Naš tim Službe za podršku predan je pružanju pravovremene i temeljite pomoći. 📧 Pošaljite nam e-poštu: support@rasco.hr

KAKO NARUČITI REZERVNE DIJELOVE?

Dobro opskrbljeno skladište rezervnih dijelova jamči minimalno vrijeme zastoja između pojave kvara na stroju i ponovnog uspostavljanja pune operativne spremnosti. Osiguravanje dostupnosti rezervnih dijelova ključno je za održavanje funkcionalnosti i dugovječnosti Vaših RASCO proizvoda.

Naručivanje rezervnih dijelova je brzo i jednostavno.

📧 Pošaljite nam e-poštu: parts@rasco.hr 

Rasco lokator trgovaca

Pronađite svog lokalnog partnera