Podrška

Podrška

Uz visoko kvalitetan proizvod, dio svakog RASCO rješenja je i brza i pouzdana postprodajna podrška. Temelj postprodajne podrške su educirani ljudi i informatički sustav koji garantira dosljednu obradu zahtjeva koje postavljaju kupci.

Svi zaposlenici u odjelu Podrške kupcima su tijekom svoje karijere u RASCO-u prošli kroz sve faze proizvodnje i vrsni su poznavatelji funkcionalnosti RASCO-ovih strojeva i opreme. Postprodajni tim je uvijek spreman odgovoriti na sve zahtjeve i upite korisnika RASCO opreme. Posebna skupina RASCO servisnih stručnjaka obrazuje servisno osoblje RASCO partnera diljem Europe, kako bi ista razina usluge bila osigurana na svim zastupljenim tržištima.

Educiran savjetodavni tim s dugogodišnjim iskustvom na raspolaganju je za sve upite vezane uz uređaje, servisni tim otklanja kvarove na uređajima, dok skladišta rezervnih dijelova jamče minimizaciju vremena koje protekne od nastanka kvara do vraćanja proizvoda u ispravno stanje.

Stalan fokus na podršku kupcima i partnerima tokom životnog vijeka proizvoda jest RASCO-ov temelj uspjeha. Stoga se nakon otklanjanja kvara detaljno ispituju uzroci kako bi se poduzele korektivne mjere s ciljem izbjegavanja ponavljanja iste vrste kvarova u budućnosti. Podaci prikupljeni od kupaca koriste se u usavršavanju proizvoda i procesa proizvodnje.

Pretplatite se na naš newsletter